LAURA - Ce-as Putea Sa Fac Cu Banii (oficial Video) 2019
În schimb trebuie returnate toate accesoriile cu care produsul a fost livrat inițial. Orice urmă de uzură adusă acestora scade valoarea produsului, deci nu vei mai putea recupera toți banii plătiți. De aceea, este indicat să nu utilizezi excesiv produsul și apoi să încerci să-l returnezi. Îl verifici sau îl probezi și, dacă nu ești mulțumit, apelezi cât de repede la dreptul de retragere.
LAURA - Ce-as putea sa fac cu banii (oficial video) 2019
După 1-2 ce? Legea spune că trebuie să primiți banii prin aceeași metodă ca la livrarea inițială, dacă nu conveniți altfel cu magazinul. Țeapa este pentru magazin, pentru că puteau să nu accepte returul, deoarece produsul intră la excepții, din motive de igienă.
Buna ziua! Am comandat online o pereche de incaltaminte, acestea neavand tocmai forma care este specificata pe site si numarul este mai mare. Am sunat la dansii si mi-au spus ca pot sa returnez produsul printr-o firma de curierat, iar in interiorul cutiei sa las factura pe care am primit-o la momentul livrarii produsului pe care sa imi scriu contul IBAN si numele detinatorului ca sa-mi inapoieze banii pe produs. Nu am mai comandat niciodata de pe acest site, de aceea nu am incredere ca imi voi primi banii inapoi, avand in vedere faptul ca mi-au spus ca, in momentul in care trimit produsul inapoi sa specific curierului ca este cu ramburs 0. Cum as putea face sa primesc o dovada de la dansii ca imi vor transmite banii in momentul in care isi primesc produsul inapoi? Va multumesc!
Am comandat o pereche de cizme la leilashoes si am primit incaltamintea deteriorata, cu tocul sfaramat. I-am informat timp de cateva zile telefonic, completand in aceeasi zi formularul de retur. Au catadicsit sa-mi trimita curierul pentru retur. Dupa aceea, timp de 3 saptamani i-am tot rugat sa-mi depuna banii in cont, vina fiind exclusiv a lor pentru trimiterea unui produs deteriorat. M-au tot mintit: ba ca-i vor depune, ba ca i-au depus, dar in cont nu am vazut nimic, nr contului l-am dat corect. Pe site-ul lor nu scrie nimic legat de returul produselor defecte , ci doar ca pot fi returnate produse, dar se opreste de 2 ori taxa de curierat, eu am platit odata cand mi-au fost aduse cizmele, la care se adauga 10 lei pt depunerea in cont. Mentionez ca nu este un moft schimbarea lor, acestea fiind deteriorate. Cand am dorit sa le iau m-au sunat, le-am cerut relatii privind produsul si, bineinteles, toate sunt bune si frumoase, nimic de starea lor de depozitare, vechime etc. Cand sa-mi recuperez banii ma tot duc cu vorba. Oare doar daca fac reclamatie impotriva lor voi putea sa-mi recuperez banii?
Buna ziua. Am cumparat de pe Emag o combina frigorifica in septembrie 2016. Pe 23 ianuarie 2019 am anuntat service ca nu mai raceste deloc, am nr de inregistrare al reclamatiei. Au venit sa o ridice ptr reparații dupa o săptămână. Produsul a ajuns la mine in casa pe 14 februarie, dar acesta face in zgomot foarte urat , fapt ptr care pe data de 15 februarie am sunat din nou la ei sa le comunic, ca frigiderul nu declanșează, functioneaza continuu si face un zgomot tare si continuu. Au zis ca vor veni pe data de 18-19 februarie. Pe bonul detaliat de reparatii apare ca au schimbat f multe piese la ea. As vrea sa mi se chimbe produsul in totalitate sau sa mi se returneze banii. Nu mi se pare ok, aproape o luna sa stau fara frigider, un produs indispensabil intr-o casă. Am acest drept de returnare a banilor?
Am cumparat de pe site-ul c.reduslim-new.com niste pastile, trei cutii. Cand au venit, una dintre cutii era desfacuta. Am consumat o singura pastila si mentionez ca le am de o zi. Pe site nu exista forma de retur si eu vreau sa le returnez. La telefon nu raspunde nimeni pentru a discuta amiabil pentru returnarea produselor. Nu vreau intreaga suma, dar macar o parte din bani. Se poate returna chiar daca am consumat o tableta? Imi fac rau la stomac pentru ca am ulcer si nu sunt compatibile. Cum as putea sa le returnez si sa-mi primesc banii inapoi? Sau puteti sa-mi spuneti macar ce as putea face ? 041b061a72